خدای بزرگ نگهدارت...

اولین بهار زندگی پسرم

1393/1/16 15:56
نویسنده : مادر
159 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام پسر نازنین مامان

امروز یعنی 16 فروردین و در دهمین ماه زندگی شما ما بعد از 10 روز به خونه برگشتیم و مامان شما رو خواب کرده تا شرج این 15 روز تعطیلی رو بنویسه.

امسال اولین عیدی بود که خانواده ما 3 نفره شده بود و من 1 لحظه شو با یه دنیا عوض نمی کنم. لذت خنده های شما و ورجه وورجه های شما و بزرگ شدن شما جایزه مادر شدن منه. جایزه ای که خدا به همه مادر های روی زمین میده در جواب همه سختی هایی که می کشن. چند روز پیش داشتم به این فکر می کردم که قبل از اومدن شما وبدون این همه مشکلات ، زندگی اصلا چالش نداشت.

قربونت برم چالش زندگی مامان

خب از خونه تکونی شروع می کنیم و اینکه امسال با وجود شما و وقت کمی که برای مامان میذاشتی تا کارهای خونه رو بکنه، مامان برای اولین بار تونست کل کارهاشو تا قبل عید تموم کنه و خیلی خوشحال باشه. علت هم اینه که وقتی یک انسان بدونه وقت کم داره، برنامه ریزی دقیقی می کنه و این هم از حمله مزایای وجود گل  پسر ماست.

امسال ما مثل همیشه که شما پیشمون نبودی سال تحویل و خونه بودیم و سه تایی حاظر تر و تمییز نشستیم و دعای لحظه تحویلمون و خوندیم و حسابی رقصیدیم و کیف کردیم.امسال بهترین عید نوروز من بود

شبش مامان من زنگ زد و گفت که بیاید سبزی پلو رو دور هم بخوریم ماهم قبول کردیم و اولین عید دیدنی رو سه تایی رفتیم خونه مامانی فرداش هم رفتیم خونه مادر جون بابا و اونجا شما کلی با هلیا سرگرم بودی

و به ترتیب مثل هرسال تمام عید دیدنیامون و رفتیم

به عنوان بادگاری از عید امسال عکس شما رو در روز اول عید میذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)